Veel gestelde vragen/FAQ

Veel informatie is op onze website te vinden. Heb je toch nog een vraag, mail dan gerust.

Vragen over kledingverkoop op onze beurs

Moet ik een afspraak maken voor een verkooppakket?

Nee, dit is niet noodzakelijk. Je kunt op de aangegeven dagen (zie homepage) gewoon aanbellen bij Haldereng 14. Op andere dagen zijn de pakketten niet aanwezig.

Kan ik een pakket reserveren?

Nee, het is niet mogelijk te reserveren.

Prijzen jullie de kleding?

Nee, je koopt bij ons een verkooppakket waarmee je thuis de kleding prijst (inleverinstructie zit erbij) en daarna weer bij ons inlevert.

Hoeveel kleding mag ik inleveren?

Je kunt 15 stuks kleding/accessoires/schoenen inleveren. Max. 2 paar schoenen.

Hoeveel verkooppakketten mag ik kopen?

Omdat er zoveel belangstelling is, vinden wij het eerlijk om 1 pakket per persoon te verkopen. We streven naar zoveel mogelijk variatie in het kledingaanbod qua maat en stijl.

Wanneer kan ik de geprijsde kleding weer inleveren?

Zie voor de juiste data en tijdstippen de inleverinstructie. Op andere dagen en tijden zijn wij niet aanwezig.

Wat krijg ik uitbetaald?

Je krijgt 80% van de verkoopprijs uitbetaald. Dit is hoger dan bij vele beurzen en tweedehandswinkels.

Kan ik pinnen op de beurs?

Nee, er is geen pinapparaat aanwezig.

Kan ik niet verkochte kleding achterlaten?

Je kunt niet verkochte kleding doneren aan Kledingbank Ede. Dit kan op 2 manieren:
– Je kunt per kledingstuk aangeven dat je het niet meer terugwilt als het niet verkocht is. Zet met ROOD een cirkel om het klantnummer op de sticker van dit kledingstuk (linksboven), en op het geschreven blaadje een rood kruisje voor het betreffende kledingstuk. De rode cirkel op de sticker is voor ons bepalend!!
– Je kunt ook bij het ophalen van je niet verkochte spullen, kleding achterlaten.

Kan ik ook kinderkleding inleveren?

Nee, dat kan niet meer bij de 2ekansbeurs. Voor kinderkleding kun je terecht bij Bennekomse Schatten.

Ik de instructies niet meer vinden die in het pakket zaten, wat nu